keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Essumekot esittäytyvät

Sain tämän kaavan (Mamu Design, Christina) ystävältä lainaksi, ja tästä kaavasta tulikin ihan mun lemppari! Kaikki essumekot olen tehnyt käännettävinä versioina.



 Vasemmalla oleva mekko on meidän Pirpanalla käytössä. Oranssi versio lähti joululahjaksi. Näiden mekkojen kankaat ovat kaikki kierrätyskankaita, jotka sain ystävältäni.


Nämä essut pääsivät joulupukinkonttiin sisaruksille.  Toisella puolella molemmissa mekoissa on taskut. Kankaat olen ostanut paikallisesta kangaskaupasta.

Tämän maatuskaessun toisella puolella on punainen pilkkukangas ja farkkukankaiset taskut. (Kankaat ostin farkkukangasta lukuun ottamatta oman kylän kaupasta.) Joulupukin matkaan pääsi tämäkin mekko. (Tosin kuulinpa, että päälle tätä ei ole vielä huolittu... :( )




Tässä omppuinen versio, jossa punainen omena on siis tasku. (Farkku kierrätyskangasta, sininen omppukangas muistaakseni Hannan Kankaasta, ompun kankaat vanhoja tilkkuja.)

Tätä kaavaa on siis toteutettu jo ihan urakalla! Pirpanan versio alkaa olla jo pieni, joten kesäksi pitää jo tehdä uusi! 

4 kommenttia:

  1. ihania liivareita. mä just näin yhdessä kuvassa vähän isommalla tytöllä farkkuliivarin ja se oli kans tosi kiva.. jotenkin eka ajattelin että nää on vauvojen juttuja mutta voisihan sitä koklaa..

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kaikki ja varsinkin tuo sininen omppumekko <3

    VastaaPoista
  3. Nuo mekot on niin ihania<3. Mulla on tuo kaava ja pitää kesällä kokeilla itselle ja pienimmäiselle. Lainasin sitä ehtivämmälle siihen asti.

    VastaaPoista

Jätä jälki, kirjoita kommentti, paljasta, että piipahdit! :)