perjantai 23. maaliskuuta 2012

Tunnustus ja omia tunnustuksia



Tattadadaadadaa! NuppuNeulalle on myönnetty:




Kiitos!
1.Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.

Tarumaista -blogin Taru lahjoitti minulle tämän ihan ensimmäisen tunnustukseni!
Muoks. Myös Mama Moon Kuun poika -blogista antoi minulle tämän tunnustuksen myöhemmin.
Muoks. muoks. Susia ja Helmiä Vilperi-blogista lähetti myös tämän minulle. 


2.Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.


- En osaa tällä hetkellä sanoa yhtään väriä, josta en (edes jossain määrin) pitäisi. Tämä aiheuttaa sen, että kankaiden ostelu meinaa ryöstäytyä käsistä, koska kaikki värit ja kankaat ovat niin ihania.


- Tykkään suklaasta. Siis tykkään tosi paljon suklaasta.


- Olen allerginen salmiakille ja lakritsille. (Joo, kyllä tämä on ihan mahdollista.)

- Laitan kahviin melkein yhtä paljon maitoa kuin kahvia. Ja sokeria laitan kans. Mutta en yhtä paljon. ;)

- Ompelu on suht tuore harrastus, mutta olen hurahtanut siihen ihan kunnolla. Ja niin se aika rientää (yölläkin) ompelukoneen ääressä, kun on hauskaa...

- Olen ihan noviisi blogimaailmassa ja täystumpelo tietokoneen kanssa.

- Minulla on ihania ystäviä. :)


3. Lahjoita tämä sama award 10 parhaalle blogille/bloggaajalle


On vaikea valita 10 parasta, koska koko blogimaailma on minulle niin uusi. Tässä kuitenkin 10 kivaa blogia, joita olen jo vähän seuraillut, aiemmin ihan vaan taustalla, ja nyt sitten jo ihan virallisesti lukijana.




6 kommenttia:

Jätä jälki, kirjoita kommentti, paljasta, että piipahdit! :)