torstai 20. syyskuuta 2012

Bubble Pocket Linnunradalla




Melkoisesti on hidastunut tämä ompelu- ja bloggaustahti töiden aloittamisen jälkeen, mutta kovasti yritän saada edes jotain aikaiseksi. Kiva, jos jaksatte käydä kurkkimassa. Lukijamääräkin lähentelee jo sataaviittäkymppiä, joten jotain mukavaa voisi kohta kehitellä, eikös?
Ihana, ihana Linnunrata halusi muuttua Bubbleksi. Mulla oli isompikin visio, johon liittyi Bubblen alle tuleva paita, mutta... Sanotaanko nyt vaikka niin, että visio ja toteutus eivät oikein kohdanneet. ;) Tässä nyt kuitenkin tämä onnistunut osuus:







Kankaan sain tilattua Hannan Kankaasta ennen kuin se ehti sieltäkin loppua, ruskea resori on Eurokankaasta. Kaava on aiemminkin käyttämäni Bubble Pocket (eka versio löytyy täältä) Ottobre 5/2011 lehdestä. Koko on 34, mutta tällä kertaa jätin kaikki saumavarat pois, lyhensin helmaa ja jätin kumpparin pois alhaalta. En ole vielä ollenkaan varma, pidänkö tämän tällaisena liehuvahelmaisena, vai laitanko sen kuminauhan vielä tuonne taitteen sisään. Mitä mieltä sinä olet?


Tässä vielä pari sovituskuvaa. Alla olevat housut ja paita eivät ole minun tekemiäni.






Tämä Bubble (ja se toinen Bubble siis myös) on ehdottomasti mun lempivaate. Viihdyn siinä tosi hyvin. Ne on noi taskut. Taskut <3


 

10 kommenttia:

  1. Tää on ihana! Tää malli sopii sulle niin hyvin!

    VastaaPoista
  2. Tää on kyllä ihana ja tuo malli sopii sinulle tosi hyvin! :) Itseäkin alkaa kutkuttaa tää kangas... visiokin olisi jo valmiina. Pitäisköhän sitä napsutella ;)

    VastaaPoista
  3. Tästä tuli kyllä aivan ihana, sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  4. Jep, tämä kuosi kyllä taipuu erittäin nätisti bubbleksi. On nätti on. Kiva tuo on noinkin, pitäisi melkein nähdä rinnalla sellainen kuva kumpparin kanssa niin osaisi päättää kumpi parempi. Tai sitten vaihtelet fiiliksen mukaan :) Mä epäröin vielä mun oman vision toteuttamista tän kankaan kanssa, mutta kai se ois pakko pian tehdä, ettei unohdu hyllyyn liian pitkäksi aikaa... Ja onhan tuota onneksi sen verran, että jos se eka versio on sutta, niin mäkin teen sit bubblen ;D

    VastaaPoista
  5. Aivan ihana kangas. Iteki oon miettiny et ois ihanan näköinen kaava. Mutta en jaksa rueta pienentään, ku normisti oon max kokoa 34. Niin taitanee olla liian iso se pieninkin kaava tuosta mallista.

    VastaaPoista
  6. Ihana! Kyllä mun on pakko toteuttaa tää myös trikoisena. Mistähän sitä vaan sais vuorokauteen muutaman tunnin lisää?!

    VastaaPoista
  7. Lostava kangasvalinta. Itse olen pitänyt kaavaa kauhean "tätimäisenä", mutta nyt karisi sekin usko. Tarvitsee varmaan sinun innoittamana huomenna kaivella koulun OB:sta tämä kaava :)

    VastaaPoista
  8. Voi kun nätti! Ja epistä, kun mulla tulee niin hupsu olo kun pukeudun bubbleen, ne taskut on jotenkin liian ylhäällä mulle.. pitkät kädet vissiin, tai jotain. :D

    VastaaPoista
  9. Aivan mielettömän ihana tunika/mekko!

    VastaaPoista

Jätä jälki, kirjoita kommentti, paljasta, että piipahdit! :)